Sowie Przygody

Zachęcam Was do czytania naszego nowego ptasiego opowiadania!
http://sowieprzygody.blogspot.com/
Na razie jest tylko kilka rozdziałów.
Piszemy je razem z Karoliną, Ingą, Gabrysią i Polą z OTOP Juniora :)
Link znajdziecie również w "Tam warto zerknąć".

Niedługo w moim gimnazjum będą dni otwarte. Moja klasa już się przygotowuje. Na razie ustaliliśmy, że będzie wystawa naszych prac plastycznych, czyli między innymi tez moja! :)
Nie martwcie, się, jak będziecie chcieli zobaczyć, to na pewno wkleję jakieś zdjęcia. ;)

Co do konkursu na kalendarz w języku obcym mała poprawka:
zajęłam I miejsce, a nie II :)
Było małe zamieszanie. Na facebooku napisali, że II, a na stronie szkoły, że były dwa pierwsze (w tym ja) i drugie. Moje wątpliwości rozwiały się dopiero po wręczeniu nagród i dyplomu, na którym było tłustym drukiem napisane "I miejsce".
Jak bardzo się cieszę! :)

Dostałam dzisiaj nowe kredki. Są świetne! Jak będę miała czas, to namaluję i oczywiście Wam pokażę. :)

Komentarze

Popularne posty

Cały wiatr Fuerteventury

Norwegia!... (część trzecia)

małe liski nieuchwytne po polu skaczące

małe niebieskie słowiki

zanim wiosna

Chorwacja, tydzień pierwszy