Hej!

Hej!
To mój pierwszy post tutaj, więc wypadałoby się przedstawić.
Nazywam się Emilia i mam 13 lat. Moim największym hobby są ptaki. Mam jeszcze inne zainteresowania – często maluję i rysuję, fotografuję oraz gram na pianinie. Mam kota, Ryśkę, który  jest bardzo fotogeniczny.

Od grudnia zaczynam dokarmianie ptaków.
W karmniku zwykle są te same gatunki, czyli: wróble, mazurki, bogatki, modraszki, dzwońce, zięby, sierpówki oraz kosy, czasami nawet grubodzioby i dzięcioły duże. Wczoraj zaobserwowałam dodatkowo czyża oraz szczygła.
Przedstawię Wam teraz moje dzisiejsze zdjęcia oraz krótki ptasi komiks ;)






Komentarze

Popularne posty

Cały wiatr Fuerteventury

Pół roku na Islandii. Okolice Reykjaviku

Norwegia!... (część trzecia)

małe liski nieuchwytne po polu skaczące

Czerwcowa wyprawa do Chrząstawy