Prośba

Zanim w końcu zabrałam się do pisania o dalszych przygodach na Mazurach, udało mi się wziąć udział w jednym takim konkursie...
I tak się złożyło, że dostałam się dalej :)) Kilka dni temu dzwoniła do mnie Pani z Torunia i powiedziała, że jako jeden z 10 autorów wyłonionych zdjęć jestem zaproszona na plener fotograficzny.

Teraz rozpoczyna się kolejny etap pod tytułem "głosowanie internetowe". I oto moja prośba... czy moglibyście mnie wspomóc? :)
Naprawdę nikogo nie zmuszam, bo to nie o to chodzi, ale jak komuś się podoba moja fotografia i ma chwilkę na wpisanie imienia i swojego maila, to zachęcam do głosowania. :)


Z góry bardzo dziękuję! ☺



PS Dajcie znać w komentarzach, kto oddał głos, żeby wiedzieć komu dziękować :)
PS 2 Wybaczcie, że jeszcze nie napisałam jeszcze o tych Mazurach, jakoś tam wyszło... Na razie muszę sobie poradzić z natłokiem obowiązków. Liceum, takie sprawy. Na pewno niedługo znajdę czas!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Cały wiatr Fuerteventury

Norwegia!... (część trzecia)

małe liski nieuchwytne po polu skaczące

Pół roku na Islandii. Okolice Reykjaviku

małe niebieskie słowiki